Schowek - Wyszukiwarka ofert
66 Saint Paul`s Hotel

66 Saint Paul`s Hotel

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Blisko lotniska, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Wellness, Dla dorosłych, Darmowe WiFi

7 157 zł / os. -5%  7 527 zł 
termin21.06 - 26.06.2024, 6 dni
transport Wrocław / godz. 05:45, pt.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieśniadanie
zakwaterowanieSUITE Grand
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Kup on-line Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 513 038 288
  • Pon - Sob: 9.00 - 20.00

Opis

Opis kontrahenta
Witamy 66 Saint Paul's Hotel w Valletta. Miasta położone najbliżej hotelu to Sliema (7 km), Marsaxlokk (11 km) i Rabat (16.5 km). Personel mówi po włosku i angielsku. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: jazda konna (5.5 km) i lotnisko MLA (8 km). W pobliżu hotelu znajdują się przystanek autobusowy, sklepy, informacja turystyczna, bary/restauracje, centrum miasta i kino.
Udogodnienia:
Hotel oferuje usługę budzenia, kantor, pokojówki, serwis pokojowy i sejfy.
Posiłki:
Śniadanie w godz. 07:30 - 10:00 : kontynentalny.
Sport i Rozrywka:
Najbliższe pole golfowe położone jest w odległości 6 km.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa, euroczek, karta Eurocard/MasterCard i American Express. Podatek płatne na miejscu.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki