Diamond

Bułgaria / Słoneczny Brzeg

Diamond

★★★★

Udogodnienia: Blisko centrum, Życie nocne, Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Sport, Animacje dla dorosłych, Blisko lotniska, Basen odkryty, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Parking, Wyposażenie domowe, Wellness

Cena: 1 022 zł / os.

Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj

Masz pytania do oferty?

Zapytaj o ofertę

Zadzwoń

  • tel. 513 038 288
  • Pon - Sob: 9.00 - 20.00

Opis:

Informacje o destynacji
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Bułgaria - Covid19
Pobyt w Bułgarii jest możliwy  z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem), lub negatywnym wynikiem  szybkiego testu antygenowego na COVID-19 przeprowadzonego do 48 godzin przed wjazdem do kraju, liczonego od daty badania wpisanego do dokumentu lub z  dokumentem potwierdzającym  zakończenie programu szczepień przeciwko Covid-19 ( 14 dniowy okres od daty podania ostatniej dawki ), lub ozdrowieńcy ( dokument wystawiony od 15 do 180 dni od daty pozytywnego wyniku testu PCR lub szybkiego  testu antygenowego na Covid - 19). W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. Update 25.06.2021

Szczegóły możecie Państwo znaleźć:  https://www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci  &  https://www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria
Cena zawiera
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - Diamond Hotel
Hotel Diamond znajduje się w Słonecznym Brzegu, położony jest około 40 metrów od piaszczystej plaży w odległości spaceru. Bary, restauracje i lokale rozrywkowe znajdują się zaledwie kilka kroków od hotelu. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się również sklepy. Do najbliższego lotniska jest około 30 km.
Adres -Diamond Hotel
8240 Sunny Beach,  Słoneczny Brzeg - Bułgaria

Tel:  +359 (88) 535 33 99 , Web: https://hoteldiamondbg.com/
Wyposażenie
Hotel oferuje 330 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i bankomatu. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Spokojny sen zapewni Państwu sofa. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się minibarek. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
All Inclusive
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, bilard i aerobik, jak również za dodatkową opłatą tenisa stołowego. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu, talasoterapia i ayurveda. Program animacyjny, dyskoteka, miniklub, minidisco, kasyno i night-club zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.
Karty kredytowe
Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie są powszechnie używane karty kredytowe.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel Check-in / Check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.

+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

+ LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Uwaga - Covid19
Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Od 24.06.2021  obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe:  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home  

Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:  www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021

Galeria:

Diamond/1
Diamond/2
Diamond/3
Diamond/4
Diamond/5
Diamond/6
Diamond/7
Diamond/8
Diamond/9
Diamond/10
Diamond/11
Diamond/12
Diamond/13
Diamond/14
Diamond/15
Diamond/16
Diamond/17
Diamond/18
Diamond/19
Diamond/20
Diamond/21
Diamond/22
Diamond/23
Diamond/24
Diamond/25
Diamond/26
Diamond/27
Diamond/28
Diamond/29
Diamond/30
Diamond/31

Terminy

Wyjazd od
Powrót przed
Transport
Wyjazd z
Wyżywienie
Ilość dni
Dorośli
Dzieci
Proszę czekać ...

Położenie

Proszę czekać ...