Schowek - Wyszukiwarka ofert
MUNAMAR PARK HOTEL (Ex. OYLUM PARK HOTEL)

MUNAMAR PARK HOTEL (Ex. OYLUM PARK HOTEL)

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Życie nocne, Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Sporty wodne, Sport, Basen odkryty, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Darmowe WiFi

2 170 zł / os.
termin24.05 - 01.06.2024, 9 dni
transport Warszawa / godz. 21:30, pt.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieAll inclusive
zakwaterowanieSTANDARD ROOM WITH BALCONY
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 513 038 288
  • Pon - Sob: 9.00 - 20.00

Opis

KATEGORIA
3*
REGION
Marmaris
OPIS
hotel
lokalizacja
8 km od centrum Marmaris, 95 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 1683 m2.
kategoria hotelu
3*
kategoria lokalna hotelu
3*
opis hotelu
Data otwarcia
1992 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty.
rabaty i zniżki
1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis
internet
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
plaża
400 m od hotelu.
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku: (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(09:00-00:00)
- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
z myślą o dzieciach
- brodzik
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
aktywnie i animacyjnie
w cenie
- tenis stołowy
- rzutki
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 200 M2 MAX 10 GOŚCI
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Gość zostaje zabrany do pomieszczenia kwarantanny i zostają mu zapewnione posiłki i napoje przez dyżurującą obsługę
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
08.02.2024 16:04
usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki