Relax Inn

Malta / Wyspa Malta / Bugibba

Relax Inn

★★★

LAST MINUTE

Udogodnienia: Klimatyzacja, Basen odkryty, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Parking, Darmowe WiFi

Cena: 530 zł / os.

Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj

Masz pytania do oferty?

Zapytaj o ofertę

Zadzwoń

  • tel. 513 038 288
  • Pon - Sob: 9.00 - 20.00

Opis:

Informacje o destynacji
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie - Relax Inn Hotel Malta
Hotel położony w odległości 300 m od plaży. Usytuowany niedaleko głównego placu w miejscowości Bugibba, przy którym znajduje się wiele restauracji, sklepów i klubów nocnych. Do lotniska ok 20 km.
Adres - Hotel Relax Inn
Halel Street, SPB 2528, Buġibba, Malta   

Tel: +356 21 570 300    ,   Web: www.relaxinn.com.mt
Wyposażenie
Goście mogą rozgościć się w jednym z 40 przytulnych pokoi. W klimatyzowanym hotelu do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Ponadto goście skorzystać mogą z sejfu oraz za opłatą z minibarku. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen i basen otwarty. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Podróżnym aktywnie spędzającym czas polecamy solarium (odpłatnie).
Wyżywienie
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja.
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Podatki – Malta
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel Check-in / Check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

+++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. *Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Uwaga - Covid19
Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Od 24.06.2021  obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe:  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home  

Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:  www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021
Malta - Covid19
Szanowni Państwo,

Wszyscy podróżni przybywający na Maltę muszą przedstawić świadectwo odbycia szczepienia, aby móc wjechać na Maltę - restrykcje te obowiązują od środy 14 lipca 2021 r. Turyści w wieku 12 lat i starsi  będą mogli  podróżować na Maltę tylko wtedy, gdy przedstawią certyfikat potwierdzający pełen cykl szczepień (podwójną dawką lub pojedynczą w przypadku Johnson & Johnson) wykonanych co najmniej 14 dni przed wjazdem na Maltę.

Dzieci w wieku od 5 do 11 lat mogą podróżować  na Maltę tylko po okazaniu negatywnego testu PCR, który należy wykonać w ciągu 72 godzin przed przybyciem na Maltę, pod warunkiem, że towarzyszą im rodzice lub opiekunowie prawni, którzy z kolei muszą przedstawić uznane świadectwo szczepień.

Dzieci poniżej 5 roku życia nie muszą okazywać testu PCR, aby podróżować z w pełni zaszczepionymi rodzicami lub opiekunami prawnymi. Małoletni bez opieki nie mogą podróżować na Maltę. Osoby, które posiadają status ozdrowieńca po przebytej chorobie nie zostaną wpuszczeni na teren Malty. Od 11.12.21 obowiązkowe jest noszenie maseczek na twarzy we wszystkich zewnętrznych miejscach publicznych . W przeciwnym razie możliwe jest nałożenie grzywny w kwocie 50 euro lub więcej . Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron  Polski i rządu Malty, na przykład:

https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19

https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx   lub:  https://www.visitmalta.com/en/covid-19 

Od 17 stycznia 2022 r. wszystkie lokalne hotele, restauracje, bary, miejsca użyteczności publicznej i inne wewnętrzne miejsca publiczne będą wymagały okazania ważnego świadectwa szczepienia, który należy okazać przy wejściu. Klienci zobowiązani są posiadania przy sobie tego świadectwa przy sobie w formie kserokopii lub na smartfonie. Do weryfikacji będzie również potrzebny dokument tożsamości.

Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Na wyspie Malta zostały wprowadzone nowe obostrzenia, nadal mogą występować pewne ograniczenia w funkcjonowaniu poszczególnych obiektów i poruszaniu się. Update 14.01.2022 r. 

Galeria:

Relax Inn/1
Relax Inn/2
Relax Inn/3
Relax Inn/4
Relax Inn/5
Relax Inn/6
Relax Inn/7
Relax Inn/8
Relax Inn/9
Relax Inn/10
Relax Inn/11
Relax Inn/12
Relax Inn/13
Relax Inn/14
Relax Inn/15
Relax Inn/16
Relax Inn/17
Relax Inn/18

Terminy

Wyjazd od
Powrót przed
Transport
Wyjazd z
Wyżywienie
Ilość dni
Dorośli
Dzieci
Proszę czekać ...

Położenie

Proszę czekać ...