Schowek - Wyszukiwarka ofert
Sun Siyam Vilu Reef

Sun Siyam Vilu Reef

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria
25 646 zł / os. -36%  40 126 zł 
termin16.05 - 02.06.2024, 18 dni
transport Berlin / godz. 15:10, czw.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieAll inclusive
zakwaterowanieReef Villa RV
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 513 038 288
  • Pon - Sob: 9.00 - 20.00

Opis

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Windsurfing, Nurkowanie, Sporty wodne, Tenis, Sport, Animacje dla dorosłych, Przedszkole, Basen odkryty, Bezpośrednio przy plaży, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Parking, Barbecue, Wellness, Darmowe WiFi
Naszym zdaniem
Luksusowy resort oferujący warunki wypoczynku na najwyższym światowym poziomie. Doskonała kuchnia, przestronne pokoje w różnych konfiguracjach, zapierające dech w piersiach widoki, rafa koralowa, kino pod gwiazdami, cudowna atmosfera na końcu świata. Idealne miejsce na romantyczny urlop we dwoje lub rodzinne wakacje pośród rajskich pejzaży.
Położenie
Na południowym atolu Nilandhe.
Transfer hydroplanem - operuje w wyznaczonych godzinach. Po przylocie na międzynarodowe lotnisko, goście udają się do terminalu hydroplanów (ok. 5 minut), gdzie odpoczywają w lounge (darmowo woda, napoje, kawa, herbata, wi-fi) oczekując na hydroplan. Podróż nim do hotelu trwa 45-60 minut. Bagaż rejestrowany w cenie do 20 kg i 5kg bagaż podręczny. Nadbagaż dodatkowo płatny na miejscu.
Korzystanie z lounge po godz. 17.00 - płatne.
PRZYLOT
Goście przylatujący na lotnisko w Male są zobowiązani do odprawy przy stanowisku hyroplanów TMA  maks. do godz. 15:30. Po tym czasie wyloty są niemożliwe i mogą być zrealizowane następnego dnia.
Do czasu najbliższego możliwego transferu goście we własnym zakresie zapewniają sobie nocleg na Male. Ewentualnie może zostać zorganizowany transfer samolotem linii lokalnych na lotnisko w Kudahuvadhoo (lot ok. 40 minut), a stąd  transfer łodzią motorową do przystani hotelowej (około 40 minut); limit bagażu dla pasażerów klasy komfort wynosi 22 kg, 1 sztuka bagażu podręcznego nie więcej niż 5 kg. Nadbagaż - płatny na miejscu. Lot krajowy może być zorganizowany w zależności od dostępności.
WYLOT
Międzynarodowy lot powrotny z Malediwów nie powinien odbywać się z Male przed godziną 9:00.
Goście wylatujący z Male lotem międzynarodowym przed godziną 09:00 zostaną przetransportowani z hotelu późnym popołudniem poprzedniego dnia. Na życzenie (za dodatkową opłatą) istnieje możliwość zorganizowania zakwaterowania w Male na ostatnią noc.
Należy pamiętać, że nie istnieje uniwersalny rozkład lotów krajowych. Linia lotnicza organizuje samolotowe transfery zgodnie z zapotrzebowaniem i zastrzega sobie prawo do obsługi lotów tylko wtedy, gdy dany lot jest powyżej punktu opłacalności ekonomicznej. Dlatego nie ma gwarancji godziny przylotu/wylotu.
Wyposażenie
Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, room service, restauracje: główna The Aqua (kuchnia lokalna i międzynarodowa), The Well Done (ryby i owoce morza), Nautilus (bar koktajlowy), Positive Energy (bar przy basenie), restauracja włoska, piwniczka win, czytelnia, pralnia, kantor, darmowe Wi-Fi na terenie hotelu, sklep z pamiątkami i biżuterią.
Pokoje
Deluxe beach villa - (ok.76 m kw.) willa przy plaży; Wi-Fi, pokój dzienno-sypialny, łazienka z wanną lub prysznicem, szlafroki, kapcie, prysznic na zewnątrz, tv, telefon, klimatyzacja, sejf, minibar, czajnik, weranda/taras, malediwska huśtawka z widokiem na lagunę. 
Reef water villa  - (ok. 78 m kw.) willa na wodzie; Wi-Fi, pokój dzienno-sypialny, łazienka z wanną i prysznicem, szlafroki, kapcie, tv, telefon, klimatyzacja, sejf, minibar, czajnik, drewniany taras z wanna, schody prowadzące do laguny. Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców. Hotel wymaga podpisania stosownego oświadczenia przez rodziców / opiekunów.
Sun Aqua pool villa (ok. 78 m kw.) - willa przy plaży z prywatnym basenem i z malediwską huśtawką; Pokój dzienno-sypialny, łazienka z wanną lub prysznicem, szlafroki, kapcie, prysznic na zewnątrz, tv, telefon, klimatyzacja, sejf, minibar, czajnik, weranda/taras.
Wyżywienie
All Inclusive - śniadania (bufety), obiady i kolacje (bufety w restauracji głównej lub set menu w wyznaczonych restauracjach), popołudniowe przekąski, koktajle, woda, kawa, espresso, cappuccino, napoje bezalkoholowe i alkoholowe, wyznaczone napoje bezalkoholowe, 2 butelki wody marki własnej i piwo w minibarze (uzupełniane codziennie) 
Sport i rozrywka
Basen, centrum fitness, kort tenisowy, tenis stołowy, rzutki, badminton, raz na pobyt wycieczka sunset dolphin cruice lub local island tour, 1 godz. dziennie sportów niemotorowych (kajaki, canoe, stand up paddling), sprzęt do nurkowania powierzchniowego, wieczorna rozrywka. Odpłatnie: sporty wodne, centrum nurkowe (wyprawy, kursy), wyprawy wędkarskie, zabiegi i terapie w spa, sauna, łaźnia, rejsy, wizyta na organicznej farmie, kino pod gwiazdami.
Dla dzieci
Klub dziecięcy (dla dzieci w wieku 3-12 lat), brodzik, pokój gier, plac zabaw, możliwość wynajęcia opiekunki.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Uwagi
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Podróż z innym paszportem niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki